joi, 12 iunie 2014

Dacă nu ai har de la Dumnezeu...



Dragă Doamnă Aurelia Ardeleanca,
Mă numesc Matei şi am şi eu unele probleme.
Iată de ce vă solicit. De ceva vreme, cam de 4 ani, am numai pagubă în casă. Îmi intrau ceva bani în casă dar parcă îi dracul.
Am încercat două afaceri cu doi bărbaţi, dar de amândouă s-a ales praful. De supărare am făcut şi infarct. M-am pensionat de 2 ani şi de atunci nu am găsit niciun loc de muncă. Mai nou, m-am certat şi cu unul din fii mei gemeni, care a plecat de acasă după o fată.


Ar mai fi o mare problemă. Am tocat o grămadă de bani la jocurile de noroc tot sperând să scap de piaza rea. Să se întâmple toate astea deoarece sunt născut într-o zi de 13 decembrie 1963, zi cu ghinion? Ce mă sfătuiţi?
Am fost şi pe la vrăjitoare. Toate sunt nişte impostoare. Am început să merg la biserică dar cam degeaba. Ce mă sfătuiţi?


                                                             Matei, Focşani


Dragă Marius,
Sună-mă sau vino la cabinetul meu. Putem să rezolvăm problemele tale.

                                  Vrăjitoarea Aurelia Ardeleanca



Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com
Contact: 0723.924535



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu