marți, 1 iulie 2014

S-a încurcat cu altă femeie



Stimată doamnă Atena,
Mă numesc Camelia, sunt din Constanța, am 45 de ani și sunt căsătorită de 23 de ani. Am un mare necaz și vă rog foarte mult să mă ajutați. De când m-am îmbolnăvit, soțul meu a început să-și caute pe altcineva.
A găsit o altă femeie căreia i-a spus că este divorțat și s-a încurcat cu ea. Vreau din tot sufletul să se întoarcă acasă la mine și la fetița noastră, care suferă foarte mult.


Din luna februarie s-a mutat de la noi și stă singur într-o garsonieră. Boala mea este foarte gravă și vreau să se întoarcă acasă, să uite de femeia pe care a găsit-o. Aceea femeie este din București și i-a făcut farmece de urât pentru casa noastră, parcă nici nu ne mai vede. Ea vrea ca el să aibă grijă de copilul ei și pe noi să ne părăsească.
Vă rog, aduceți-l acasă pe soțul meu pentru că eu nu pot să trăiesc fără el.


                                                                Camelia, 45 ani



Doamnă Camelia,
La deschiderea cărților de tarot pe fotografia voastră s-a arătat că el are farmece făcute (probabil de această femeie).
Dar lucrurile se vor rezolva și nu va sta mult cu ea. Vino la mine, pentru un descântec și un ritual. Sună-mă!

                                                     Tămăduitoarea Atena




Contact:
0722 .767 313, 021.6682816, 0744. 993 930, 0762. 111 422
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu