joi, 21 august 2014

Soţia nu mă mai iubeşte



Doamnă Izabela Sara,
Soţia mea s-a îndepărtat de mine şi nu mai am stare. Sunt foarte supărat şi-mi vine să-mi pun capăt zilelor dacă aş şti că nu mă mai iubeşte. Sufăr prea mult, din păcate. Plânge sufletul în mine. Mă doare răceala sa. Cred că are pe altul.
O iubesc enorm şi nu vreau s-o pierd. Ce ar trebui să fac pentru a-i recâştiga inima? Are farmece făcute sau nu?

                                                          Vasile, jud. Bacău




La deschiderea cărţilor de tarot s-a arătat că aveţi vrăji făcute de două femei. Descântecele lor sunt foarte puternice. Pentru dezlegare luaţi legătura cu mine. Vă voi da şi un talisman protector.

                                                Vrăjitoarea Izabela Sara


Contact: 0762.395098
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul  www.vrajitoarero.com

Un comentariu:

  1. Soțul meu a cerut divorțul, dar cu ajutorul Dr. Dawn Acuna, eu și soțul meu trăim în pace, cu bucurie și fericire, Dr, Dawn acuna a ajutat-o ​​cu o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut pe soțul meu să realizeze cât de specială sunt și acum mă tratează ca pe o regină și mă îmbrățișează toată noaptea, asta este ceea ce mi-am dorit vreodată de la soțul meu, datorită Dr. Dawn acuna, contact pe Whatsapp:{ +2348032246310 }
    *Dacă vrei să te împaci cu iubitul tău.
    *Dacă doriți ca plante medicinale să conceapă.
    *Dacă vrei un inel magic.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă vrei să devii celebru în afacerea ta.
    Si altii,
    Îți promit 💯 la sută rezultat pozitiv, e sinceră, se ține mereu de cuvintele ei.

    RăspundețiȘtergere