vineri, 17 octombrie 2014

Nu sunt pregătită să mă căsătoresc cu el



Iubitul meu mi-a spus încă mă iubeşte deşi relaţia noastră s-a cam răcit, dar nu vrea să mă părăsească pentru că mă iubește mult, zice el, deşi nu-l mai cred.
Nu sunt pregătită să mă căsătoresc deoarece bănuiesc că şi-a găsit pe alta. Oare? Am cununiile legate?

                                                               Silvana, Brest

Ai cununiile legate, aşa am văzut în cărţile deschise pe zodia vieţii. Nu este jumătatea ta!
Dacă vrei un ritual, atunci sună-mă să stabilim o şedinţă la cabinetul meu.

                                                    Prezicătoarea Amalia




Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul
 www.international-witches.com

Un comentariu:

  1. Soțul meu a cerut divorțul, dar cu ajutorul Dr. Dawn Acuna, eu și soțul meu trăim în pace, cu bucurie și fericire, Dr, Dawn acuna a ajutat-o ​​cu o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut pe soțul meu să realizeze cât de specială sunt și acum mă tratează ca pe o regină și mă îmbrățișează toată noaptea, asta este ceea ce mi-am dorit vreodată de la soțul meu, datorită Dr. Dawn acuna, contact pe Whatsapp:{ +2348032246310 }
    *Dacă vrei să te împaci cu iubitul tău.
    *Dacă doriți ca plante medicinale să conceapă.
    *Dacă vrei un inel magic.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă vrei să devii celebru în afacerea ta.
    Si altii,
    Îți promit 💯 la sută rezultat pozitiv, e sinceră, se ține mereu de cuvintele ei.

    RăspundețiȘtergere