marți, 23 decembrie 2014

Şamanul misterios Abaris Hiperboreanul



Abaris, cunoscut şi ca Abaris Hiperboreanul era probabil un șaman  (ca Aristeas din mitologia greacă), care a trăit în anul 568 î.e n., înainte de războiul troian, sau de timpul lui Pitagora (530 î. e.n.).
Potrivit lui Suda, "cum mulți oameni şi-au trimis soli la atenieni, se spune că Abaris a fost trimis hiperboreenilor, în timpul celei de-a 53-a olimpiade" (568 î.e.n. / 565 î.e.n.).


Pindar (în fragmentul 270) îl plasează pe Abaris în timpul lui Crasus (561 î.e.n. / 546 î.e.n.). Alții vorbesc de 696 î.e.n. / 693 î.e.n.
Potrivit lui Colli, "figura lui Abaris este stabilită istoric, dar ea este punctată de adăugiri mitice. Determinarea cronologică a lui Pindar se referă la jumătatea secolului VI î.e.n., dar Erwin Rohde susţine că Abris ar fi trăit între sfârşitul secolului VII şi jumătatea secolului VI î.e.n. El zicea că Abris era ocultist, ezoteric, mag.
Lycurgus scria că "Abaris, după ce a fost posedat de zeu, a călătorit în Grecia cu o săgeată și a pronunţat oracole și discursuri de divinație. Abaris, în timpul unei foamete printre hiperboreeni, a plecat și a devenit mercenarul lui Apollo. După ce a învățat de la el răspunsurile oraculare,  a călătorit prin Grecia, ţinând săgeata, simbolul sageata lui Apollo, şi a spus oracole.”
Scit sau sau hiperborean, a călătorit prin toată Grecia, şi a fost mai ales admirat de atenieni. Se spunea că a primit o săgeată zburătoare de la Apollo cu care a trecut prin aer, precum și darul de divinație; i s-au atribuit de asemenea, foarte mari cunoștințe de medicină, și Platon l-a privit ca un mare maestru în arta de incantațiilor. Este un reprezentant al înțelepciunii barbarilor, despre care contemporanii lui Herodot începeau deja să înveţe, și purificările mistice, dragi orfeoteleştilor și pitagoricienilor.
Herodot zicea că Abaris combina puteri minunate: în primul rând, ca șaman, desprindea sufletul (simbolizată de săgeată) de trupul său, pe de altă parte, era capabil trăiască fără hrană. Platon spunea că el, ca magician, lansa incantaţii.

Un comentariu:

  1. Soțul meu a cerut divorțul, dar cu ajutorul Dr. Dawn Acuna, eu și soțul meu trăim în pace, cu bucurie și fericire, Dr, Dawn acuna a ajutat-o ​​cu o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut pe soțul meu să realizeze cât de specială sunt și acum mă tratează ca pe o regină și mă îmbrățișează toată noaptea, asta este ceea ce mi-am dorit vreodată de la soțul meu, datorită Dr. Dawn acuna, contact pe Whatsapp:{ +2348032246310 }
    *Dacă vrei să te împaci cu iubitul tău.
    *Dacă doriți ca plante medicinale să conceapă.
    *Dacă vrei un inel magic.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă vrei să devii celebru în afacerea ta.
    Si altii,
    Îți promit 💯 la sută rezultat pozitiv, e sinceră, se ține mereu de cuvintele ei.

    RăspundețiȘtergere