joi, 12 martie 2015

Tămăduitoarea Ioana prezintă ritualul de a face un deochi



Acest ritual permite vrăjitoarei ca printr-o simplă privire să obţină un deochi. Va trebui să menţionaţi numele persoanei în chestiune şi care sunt intenţiile dvs. Va trebui să faceţi acest ritual în timpul unei nopţi fără Lună, de preferabil la apariţia Lunii noi.
Imediat ce v-aţi format cercul magic cu sare, destindeţi-vă câteva momente şi beţi puţin vin. După ce aţi făcut asta, veţi putea recita următoarea invocare, ţinând în mână o piatră neagră:
<Te invoc, o Nominon,
îngerul abisului
Care guvernezi puterile deochiului
Îţi cer cu umilinţă de a-mi deschide al treilea ochi
Şi de a-mi permite de a vedea lumina secretă.
Să-mi fie permis de a-mi îndrepta intenţiile asupra (spuneţi numele persoanei)
Astfel încât să simtă puterea mea asupra lui
Cu ajutorul unei priviri răuvoitoare.>


Repetaţi această invocare de trei ori, clar şi cu voce tare. După ce aţi făcut asta, va trebui să vă gândiţi ceea ce va fi necesar de a transmite privirea dvs. şi mai repetaţi o dată invocarea.
Dacă veţi dori însă de a trimite un deochi mai multor persoane, va trebui să repetaţi acest ritual de fiecare dată.




Contact: 004 0744307000 sau 004 0733393145

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu