joi, 11 iunie 2015

Totul era bine, poate prea bine



Totul era bine, poate prea bine, cred. Da, eu am grăbit lucrurile, recunosc. Pentru că-l doream cu disperare, iar el nu s-a împotrivit niciodată.


M-am comportat iresponsabil, nu am fost precaută cu el şi nu am considerat nicio secundă că putea să reprezinte un pericol real pentru mine. Dar uite că m-am înşelat şi am fost zguduită în momentul crunt al adevărului, când am aflat că el era.... căsătorit.
Dacă ştia asta, de ce a mai făcut acest joc murdar cu mine? M-a sedus, a profitat, apoi a plecat şi m-a părăsit definitiv, ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat.
Între el şi un şarlatan nu este absolut nicio diferenţă, sunt ferm convinsă. Trădarea, minciunile lui m-au distrus!
Noroc cu vrăjitoarea Ioana care a reuşit să mă facă să iubesc alt băiat şi să fiu cu el, după multe eşecuri. Mulţumesc foarte tare.


                                              Gianna, Roma, Italia



Contact: 0744.307000, 021.4364890, 0733.393145

Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Un comentariu:

  1. Soțul meu a cerut divorțul, dar cu ajutorul Dr. Dawn Acuna, eu și soțul meu trăim în pace, cu bucurie și fericire, Dr, Dawn acuna a ajutat-o ​​cu o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut pe soțul meu să realizeze cât de specială sunt și acum mă tratează ca pe o regină și mă îmbrățișează toată noaptea, asta este ceea ce mi-am dorit vreodată de la soțul meu, datorită Dr. Dawn acuna, contact pe Whatsapp:{ +2348032246310 }
    *Dacă vrei să te împaci cu iubitul tău.
    *Dacă doriți ca plante medicinale să conceapă.
    *Dacă vrei un inel magic.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă vrei să devii celebru în afacerea ta.
    Si altii,
    Îți promit 💯 la sută rezultat pozitiv, e sinceră, se ține mereu de cuvintele ei.

    RăspundețiȘtergere