sâmbătă, 22 martie 2014

Soţia mea mă înşală în Italia



Dragă doamnă Natalia,
Am mari probleme în cuplu. Soţia mea este plecată în Italia de un an. Acum 3 luni am aflat că are pe cineva acolo.
Suntem căsătoriţi de 25 ani şi avem 5 copii. M-a anunţat că vrea să mă lase şi că nu mai are niciun sentiment de iubire faţă de mine. Cu toate rugăminţile mele nu am putut să o aduc acasă din Italia. Nu ştiu ce să mai fac şi cum să rezolv această problemă.
Cred că am s-o pierd. Vă rog să mă ajutaţi să o aduc acasă, am nevoie de ea. salvaţi-mă, vă implor. Chiar sunteţi ultima mea şansă.

                                                                  Nicu, Satu Mare

În cărţi s-a arătat că ea nu are farmece făcute. Dar am văzut că are pe cineva, într-adevăr şi că ea vrea să-şi refacă viaţa acolo. Probabil că aşa vrea soarta.
Mă rog la Dumnezeu, totuşi, pentru a se îmbuna şi a o aduce lângă familia sa. Vino la mine să-ţi fac un ritual prin care să o aduc înapoi, după cum doreşti.

                                                 Clarvăzătoarea Natalia




Contact clarvăzătoarea Natalia:
 0764.935747, 0722.440806, 0747.204443
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu